kaart

kaart

zaterdag 27 oktober 2007

Dag 5 in Bangkok

Zo.. het lijkt wel alsof ik niks te doen heb.. bijna elke dag mn blog bijwerken =p
Even over mn bericht van gisteren, begrijp me niet verkeerd, ik heb het heel erg naar mn zin hier, ik vind het heel leuk om eens in een niet-westers land te zijn. Maar ik zou hier, in Bangkok, noooit langer dan 5 dagen kunnen blijven.
Vandaag zijn we met de boot richting het 'centrum' van Bangkok gevaren, zeg maar waar de wolkenkrabbers en de grote winkelcentra staan. We zijn daar in de sky-train gestapt en naar de Weekend-market geweest. Echt de grootste markt die ik ooit heb gezien, het houd gewoon niet op.
Ze verkopen er gewoon alles. Noem het en ze hebben het. Inclusief puppy's. Echt Hele Bergen puppy's.. zoooooooo schattig!!! ik kan er gewoon niet over uit.. allemaal puppy's, voor echt maar 50 euro.. echte rashonden, van die gekreukelde honden, chihuaha's, pekinezen, alles!
We waren 's avonds pas terug, verder niks bijzonders gedaan.
Even over het winkelen hier... je wil echt niet weten wat we allemaal al gekocht hebben en voor hoe weinig geld.. ik denk dat ik 20 euro aan kleding en accesoires (hoe schrijf je dat nou weer?) heb uitgegeven, waar je in nederland meer dan 100 euro voor zou hebben betaald. Om een idee te krijgen, een shirt of een broek kost hier zo'n 3,50 euro, een zonnebril voor 1 euro, de coolste tassen voor 4 euro, en dan geen cheap-ass dingen of zo heh, echt mooie spullen. Eten doen we hier voor 25 baht, wat neerkomt op een halve euro, een half uur met de taxi is 9 euro, maar een uur met een tuktuk kan al voor 20 baht, 40 eurocent.
Wordt nog schrikken als we terug zijn..
morgen vliegen we om half 6 naar Sydney, dus mn volgende post is vanuit australie!!!
xx

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, hier ben ik weer. Goed nieuws mijn eigen gouden koets met tom tom staat voor de deur. Gaaf he! Leuk al de goedkope kleren enzo, past dat nog wel in de rugzak??? Heel veel succes morgen bij de volgende vliegreis en tot in Australie.
Groetjes Jose

Anoniem zei

ha lotte
heb je ook een extra koffer en iets leuks voor je vader?.Morgen lekker vliegen joiw hobby. Houd stand Go for it!
knuf pap

Anoniem zei

hallo .kon er geen puppie in je rugzak?Komen er ook nog foto;s van die schatjes??Angelina haar moeder volgt de weblog ook
DOE DE GROETEN IN AUSTRALIE voor de kids een knuffel.dag wilma

Unknown zei

Hey,

Ik heb gewoon geen boeken meer nodig! Elke dag een pagina van jullie avontuur voor het vermaak na de studie ;)

Kus, JM

Anoniem zei

Heej lotte!!
hier gaat alles goed, ik moet nu weer naar school en jij zit daar lekker in bangkok of in Australie!
We hebben net de klok een uur terug gezet.
Het is nu al helemaal grijs en donker enzo.
Heb jij daar eigenlijk mooi weer ??
Ik hoop het wel voor jullie!
Kamperen in de regen is nou niet echt lekker.
nou geniet er van en veel plezier in Australie!!
xxxxx-jes Loïs ( en natuurlijk ook van sophie en johan )

Anoniem zei

Hoi Lotte
Volgens mij komen de reakties van mijn kant niet door maar ikvolg in ieder geval jullie reis. Lekker al in Australië, daar zal het allemaal anders zijn dan in Bankok. Genier van het mooie weer en het land en wij horen alles wel weer
Groetjes voor jllie twee
Omie en loes

Anoniem zei

Heej Lotte

Zo te lezen heb je het wel naar je zin in bangkok.
Hier in Nederland is het grijs en koud weer:P
Ik heb net een weekje vakantie gehad en we zijn naar Terschelling geweest om even een weekje uit te waaien.
Nu weer naar school....

Heel veel plezier in Australie.

Gr Tijs

Anoniem zei

Hee Lot!
Echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt enzo, ben jaloers hoor ;)
Kan je misschien niet zo'n lieve puppy meenemen voor ons ... waarschijnlijk al te laat maar met een koala of mini kangaroe ben ik ook blij =P
Heel veel plezier nog en groetjes van ons.
Liefs Mathilde en familiee

John & Hellen zei

Ha Charlotte,

Wat hebben jullie al een hoop mee gemaakt in een paar dagen. Het lijkt vast of je al heel lang weg bent. Inmiddels zijn jullie alweer in Australië en verheugen wij ons hier op jullie nieuwe vervolgverhaal. We volgen jullie en genieten mee.

Lieve groetjes van ons allemaal.

Hellen (die na 40 jaar al 4 dagen gestopt is met roken.)