kaart

kaart

donderdag 17 januari 2008

laatste dagen, 18 januari

nog 3 dagen, en dan gaan we eindelijkk naar bali! na wat problemen met het vinden van een consulaat en het aanvragen van een visum hebben we vandaag eindelijk ons paspoort opgehaald met daarin een spiksplinternieuw visum =) met een waarschuwing van de ambassade dat we het volgende keer eerder moeten aanvragen...
hoewel dit eindelijk is geregelt, zijn we nog steeds niet in de blue mountains. het plan is nu om morgen om 6 uur op te staan en dan 2dagen en 1 nacht daar te verblijven. helaas regent het al de hele week, dus echt veel zin heb ik er niet in..
verder is er voor de verandering weer is niks gebeurd hier. behalve het concert van sufjan stevens, dat supervet was, maar waar yori al 2 blogs aan heeft besteed =p
vandaag hebben we afscheid genomen van sydney, een laaste blik geworpen op het opera house en de harbour bridge en zitten nu chips-vretend ons te vervelen in een internet cafe. niet dat dat nou zo erg is, maar ik ben wel blij dat we maandag naar bali gaan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo lieverd het is nu vrijdag 18 jan 7.23 uur
het regend o wat regend het hier dus ook ik was gisteren zo nat dat ik gelijk alles schoon aan kon trekken Nog 3 dagen dus en dan naar Balie dat zal iets heel anders zijn dan tot nog toe.
Ik kijk dus uit naar de verhalen en FOTO"S ik heb alles uitgeprint Ik wens jullie een goede reis O ja ik heb ook een reis geboekt naar turkie turkie daaaaaaaaaag oma wilma

Anoniem zei

julie zagen er wel sjiek uit! :D Super stoer! :D en ben wel jaloers op suffian stevens ik heb die plaat van em echt helemaal grijs gedraaid de laatste maand.

Succes met de reis naar Bali!

Theo

Anoniem zei

:O Doe maar fancy. Nog maar even en dan zitten jullie in Bali. Ik zit hier in de kou met windkracht 7 buiten. Depri? Nee, jullie zijn binnenkort weer terug. ;)

Tot dan,
Nick